کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کارت بنزین چندمنظوره می‌شود

کارت سوخت

یک مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به رونمایی از نسل جدید کارتهای هوشمند سوخت، اعلام کرد: با کارتهای جدید سوخت امکان خرید سایر کالاها همچون بلیت اتوبوس و مترو فراهم می‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران؛  شهرام رضایی امروز در گفتگو با مهر با اشاره به رونمایی از نسل جدید کارتهای هوشمند سوخت، گفت: یکی از تغییرات جدید اعمال شده در نسل جدید کارتهای هوشمند سوخت امکان خرید برخی از کالاهای غیر نفتی است. وی با اعلام اینکه با اعمال این تغییرات جدید امکان خرید بلیت اتوبوس، مترو و سایر کالاهای مورد نیاز خانواده ها از طریق کارت هوشمند سوخت فراهم می شود، تصریح کرد: در حال حاضر آخرین تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری در سامانه هوشمند سوخت برای ارتقای قابلیتها در حال انجام است.

معاون فنی سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه هنوز زمان بندی نهایی اعمال این تغییرات نهایی نشده است، اظهار داشت: همچنین در نسل جدید کارتهای هوشمند سوخت ضریب ایمنی آن هم به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در نسل جدید کارتهای هوشمند سوخت برای نخستین بار از نوار مغناطیسی استفاده شده است، بیان کرد: مردم اجباری در تغییر کلاس کارت هوشمند سوخت خود ندارند و به تدریج این تغییرات انجام خواهد شد.

جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیشتر با تأکید بر اینکه “هک” شدن کارت‌های هوشمند سوخت به هیچ وجه صحت ندارد، دلیل کاهش سهمیه برخی از خودروها را روش غلط استفاده از کارت در زمان سوخت گیری در جایگاه اعلام کرد. در حال حاضر حدود ۱۷ میلیون کارت هوشمند بنزین و گازوئیل در سطح کشور فعال است که از این تعداد نزدیک به ۱۱ میلیون کارت سوخت برای خودروهای شخصی صادر شده است.

پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، بنزین معمولی یارانه ای ۴۰۰ تومان، بنزین معمولی آزاد ۷۰۰ تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای ۵۰۰ تومان و بنزین سوپر آزاد ۸۰۰ تومان در سطح جایگاههای کشور عرضه شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8727 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/03 تعداد مشاهده: 2357
سافت گذر
نظرات بینندگان

رضا رفعتی 1391/02/03 15:38
سلام.عالی بود فقط خبر های دیگه ای هم که می خواهید بذارید از این جورا بذارید و خلاصه باشه.
ایرانی 1391/02/03 15:28
کسی که کارت سوخت داره از اتوبوس استفاده میکنه؟!!!
xman 1391/02/03 11:33
میشه گفت برنامه اینه که همه ی تردد ردگیری شه ...
علی 1391/02/03 09:34
چرا هک شدن امکان ندارد اونم تو زمونه ای که غیر ممکن وجود ندارد یکی دیگه از دلایل کم شدن خرابی دستگاه های پمپ بنزین است مثلا دستگاه های پمپ بنزین چهاردونگه در جاده ساوه که اگه کسی مجبور نشه امکان نداره اونجا سوختگیری کنه چونکه 100% چند لیتر از سهمیه کارتش میسوزه مسؤل پمپ بنزین هم اهمیت نمیده که دستگاه ها ایراد دارنlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung